Microsoft sašaurina uzņēmējdarbību, atsakoties no tiešsaistes pakalpojumiem

Pasaulē lielākais programmatūras ražotājs Microsoft 29.jūnijā pavēstījis, ka reklāmu uzturēšanu tīmekļa vietnēs nodos uzņēmumam AOL, bet tiešsaistes karšu veidošanas daļu pārdos privāto taksometru pakalpojumu uzņēmumam Uber.

Reuters vērtē, ka šādi Microsoft atsakās no tās interneta uzņēmējdarbības daļas, kas korporācijai nesusi ievērojamus zaudējumus.

Microsoft interneta vidē vairāk koncentrēsies uz reklāmu izvietošanu tās meklētājprogrammā Bing un portālā MSN, kā arī ģeogrāfisko karšu rādīšanu datorierīcēs ar Windows operētājsistēmām.

«Microsoft pievērsīsies savām stiprajām pusēm: šajā gadījumā tiešsaistes meklēšanas pakalpojumiem, reklāmu izvietošanai meklātājprogrammā, lieliska satura veidošanai un klientu apkalpošanai,» pirmdien sacījis korporācijas izpilddirektors Satja Nadella (Satya Nadella).

Ref: 111.111.103.2586

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas