SIA Orkla Foods Latvija apgrozījums pērn sasniedza 29,9 miljonus eiro. 78% no uzņēmuma apgrozījuma apjoma ir produkcijas noiets Latvijā, savukārt 22% ir uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi eksporta tirgos, vēsta uzņēmums.
Pērn Orkla Foods Latvija ražošanā investēja vienu miljonu eiro, bet nodokļos 2016.gadā uzņēmums samaksājis 5,3 miljonus eiro.
«Uzņēmums Orkla Foods Latvija 2016.gadā strādāja ar izaugsmi. Īpaši tas sakāms par kečupu, majonēžu un dresingu (salātu mērču) kategorijām, kurās joprojām ir vērojama būtiska izaugsme. Šajās kategorijās aizvadītā gada laikā uzņēmums ir radījis un laidis tirgū vairākus jaunus produktus, kurus gardēži novērtēja atzinīgi. Viens no svarīgākajiem uzņēmuma jaunumiem bija Spilvas kečupi bez cietes, kas kvalitātes ziņā būtiski atšķiras no šīs kategorijas piedāvājuma Latvijā,» informē Orkla Foods Latvija vadītāja Lolita Bemhena.
«SIA Orkla Foods Latvija 2016.gada finanšu rādītāji ar 2015.gadu ir salīdzināmi ļoti nosacīti, jo lielāko daļu 2015.gada SIA Spilva un AS Gutta strādāja kā atsevišķi uzņēmumi, un tikai 2015.gada decembrī bija pabeigta to apvienošana,» vēsta uzņēmuma pārstāvji.
«Uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi Latvijā veidojuši 23,4 miljonus eiro, bet eksporta tirgos tie bijuši 6,5 miljoni eiro. Būtiskākais eksporta apjoma pieaugums 2016.gadā ir fiksēts Igaunijas un Somijas tirgos,» norāda Orkla Foods Latvija vadītāja.
Orkla Foods Latvija Top3 eksporta tirgi ir Igaunija, Čehija, Lietuva.
Uzņēmuma ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Zviedrija, Ukraina, Vācija.
Ref: 225.000.103.516