Interneta veikali turpina iegūt arvien lielāku popularitāti. Maksājumu apjoms ar PrivatBank izsniegtajām Visa kartēm šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar pērnā gada pirmo pusgadu pieaudzis par 6,1%, liecina PrivatBank apkopotie maksājumu karšu rezultāti.
Tostarp «karstākie» iepirkšanās mēneši interneta veikalos ar lielāko pieaugumu šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar 2016.gadu bijis janvāris un marts.
Janvārī tika veikts vislielākais skaits pirkumu – 29,8% pieaugums salīdzinājumā ar pērno gadu, tostarp vīrieši iepirkās par 30,1%, bet sievietes par 29,4% biežāk.
Savukārt šā gada marts izcēlās kā «visdārgākais» mēnesis, jo tieši šajā mēnesī bija novērojams vislielākais pirkumu summu pieaugums. Visdārgākos pirkumus šajā mēnesī veica vīrieši – pieaugums par 21,9%, bet sievietēm pirkumu summas martā vidēji pieauga tikai par 9,1%. Savukārt sievietes pazaudēto centās atgūt jūnijā, kad viņu pirkumi būtiski pieauga gan pēc veikto pirkumu skaita (+37,1%), gan pēc pirkumu summām (+21,6%), liecina dati.
Interesanti, ka iepirkšanās līderi pirkumu skaita ziņā interneta veikalos šogad ir tieši vīrieši, savukārt sievietēm šogad ir novērojama vēlme internetā veikt arvien dārgākus pirkumus. Tā, piemēram, ar Universālo karti veikto pirkumu skaits vīriešiem piauga par 20,6%, bet sievietēm tikai par 8,7%, savukārt pirkumu summas pieaugums sievietēm ir bijis par 24,3%, salīdzinājumā ar 5,7% vīriešiem.
Vietējie interneta veikali PrivatBank klientiem kopumā simpatizē vairāk nekā ārzemju. Tajos veikto pirkumu summas šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar pērno pusgadu palielinājās par 81,4%. Pie tam sievietēm vietējos interneta veikalos patīk iepirkties vairāk nekā vīriešiem – naudas apjoms, ko sievietes šogad ir iztērējušas vietējos interneta veikalos, ir palielinājies gandrīz divas reizes (+93,9%), bet vīrieši nedaudz atpaliek (+73,9%).
Vadošā karte pirkumiem internetā ir Universālā kredītkarte, kas ir populārākā PrivatBank izsniegtā Visa maksājumu karte. Ar to par pirkumiem interneta veikalos šā gada pirmajos sešos mēnešos norēķinājušies gandrīz 62% klientu, veidojot 55,5% no kopējās interneta veikalos iztērētā naudas apjoma. Ar Universālo karti veikto pirkumu daudzums šā gada pirmajos sešos mēnešos palielinājies par 23,6%, bet interneta pirkumos iztērētās summas pat par 36,9%.
Ref: 225.000.103.1746