Triatel klienti saskaras ar interneta pieslēguma pārrāvumiem

Interneta pieslēguma Triatel lietotāji daudzviet valstī saskaras ar sakaru pārrāvumiem, kas saskaņā ar uzņēmuma pausto turpināsies līdz ceturtdienai, 30.novembrim.

Kā uzņēmums AS Telecom Baltija vēsta tīmekļa vietnē Triatel.lv: «Sakarā ar EVDO tīkla infrastruktūras modernizācijas darbiem ir iespējami īslaicīgi pakalpojuma pārrāvumi laika posmā no šā gada 27.novembra līdz 30.novembrim».

Nelāgus brīžus pakalpojuma abonentiem, sevišķi tiem, kuri internetu izmanto darba vajadzībām, sagādājusi nepietiekama saziņa ar klientiem un arī uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistu vēstītais.

Proti, ne visi klienti tikuši iepriekš brīdināti, ka gaidāmi sakaru pārrāvumi. Turklāt, kad otrdien, 28.decembra, priekšpusdienā tiem negaidīti «pazudis» internets, bijušas grūtības sazināties ar bojājumu pieteikšanas tālruni 80200255.

Reizēs, kad tas izdevies, operatori prognozējuši, ka sakari tiks atjaunoti «pēc stundas», bet pēcāk nav varējuši pateikt tieši, kad situācija tiks atrisināta, komentē uzņēmuma klienti.

Ref: 111.111.103.5275

Saistītie raksti

1 komentārs

  1. Man internets pazuda 28.datumā no rīta un pazuda neatgriezeniski. Operatoru neiespējami sazvanīt. Kad beidzot operators 29. datumā pacēla klausuli, tad veicot visādas manipulācijas pie datora un āra antenas konstatēju, ka man Triatel internets pēc modernizācijas nekad vairs nebūs. Un par 117 Ls pirkto rūteri un papildus gādāto āra antenu (kuru izmēģinājuma laikā nemaz nevajadzēja, jo viss jauki darbpjās bez tās) es varu iebāzt vienā vietā.

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas