Latvijas iedzīvotāji šogad ir iegādājušies par 27% vairāk imunitāti stiprinošo un pret saaukstēšanās līdzekļu nekā pērn, pretsaaukstēšanās un pretgripas kompleksu kategorijas pārdošanas rādītāji vien februārī auguši par teju 85%, liecina BENU Aptiekas apkopotie dati.
Salīdzinot šī un pagājušā gada februāra otrās puses uztura bagātinātāju un medicīnisko ierīču pārdošanas datus, secināts, ka imunitātes un pretsaaukstēšanās kategorijas līdzekļu pārdošana augusi vidēji par 27%. Tādējādi Latvijas iedzīvotāji cenšas arvien atbildīgāk izturēties pret savu veselību, savlaicīgi domājot par imunitātes un veselības stiprināšanu, kā arī veiksmīgu atveseļošanās procesu.
Aplūkotajā periodā visvairāk auguši pretsaaukstēšanās un pretgripas kompleksu kategorijas pārdošanas rādītāji, kas palielinājušies par 84,5%. Savukārt otrā populārākā kategorija bijusi pretklepus līdzekļi, kuru pārdošana šajā periodā augusi par 35,6%, bet trešā – pretiesnu kategorija –, kurā attiecīgi vērojams 29,6% pieaugums.
Analizējot imunitātes un saaukstēšanās kategorijas zīmolus, vislielākais pārdošanas pieaugums vērojams Termobronx zīmola līdzekļiem – 80,83 % (pretsaaukstēšanās un pretgripas kategorija), otrajā vietā ierindojas Bronchonorm – 73,00 % (pretklepus kategorija), bet trešajā – Humer, attiecīgi 26,58 % pieaugums (pretiesnu kategorija).
Savukārt, analizējot bezrecepšu medikamentu pārdošanu šajā periodā, secināts, ka saaukstēšanās kategorija ir palielinājusies par 12,3%. Visstraujāk augusi kakla preparātu kategorija – par 27%. Vienlaikus secināts, ka Latvijas iedzīvotāji atbildīgāk izturas pret savu veselību un stiprina savu imunitāti, jo imunitātes stiprināšanas kategorija vērojams 16,5% pieaugums.