Igauņu uzņēmējiem neizdodas pilnībā izmantot e-tirdzniecības un e-mārketinga iespējas eksportā, kaut arī savu produktu un pakalpojumu popularizēšanai tie lieto dažādus e-risinājumus un sociālos tīklus, vērtē Igaunijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera.
«Līdzīgi kā citviet pasaulē arī Igaunijā ir vairāk un vairāk uzņēmumu, kuri ir iesaistīti e-komercijā, taču saprast, kā likt e-komercijai veiksmīgi strādāt savā labā, ir ciets rieksts, ko pārkost,» tā Piretas Potisepas (Piret Potisepp), Igaunijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (ITRK) pakalpojumu daļas vadītājas pausto citē Igaunijas sabiedriskais medijs ERR.
Kā liecina igauņu domnīcas Praxis publicētas aptaujas rezultāti, igauņu uzņēmumi pagaidām nezina kā eksporta nolūkos izmantot interneta mārketinga iespējas, bet primāri trūkstot zināšanu par dažādiem piegādes risinājumiem, maksājumu sistēmām, regulatoru prasībām un e-mārketinga iespējām.
Lai uzlabotu zināšanas e-eksporta jomā, Igaunijas uzņēmējdarbības atbalsta iestāde Enterprise Estonia sadarbībā ar ITRK rīko uzņēmēju apmācības e-eksporta un produktu izstrādes jomā ar uzsvaru, Potisepas vārdiem, uz «vispārējiem padomiem un praktiskām norādēm e-tirdzniecībā, ko var īstenot neatkarīgi no produkta vai pakalpojuma rakstura».
Ref: 111.111.103.4935