Igaunijas dzelzceļa kompānijas Eesti Raudtee vadītājs Kaido Simmermans saskata būtiskas nepilnības pirms pāris mēnešiem veidotajā rentabilitātes vērtējumā ātrvilcienu dzelzceļa līnijai Rail Baltica, kas savienotu Baltijas valstis ar Poliju.
Viņš atzina, ka pamatojoties uz šobrīd viņam pieejamo informāciju nevēlētos uzņemties šāda projekta celtniecības riskus, vēsta E24.
Kā būtiskāko problēmu Simmermans saskata apstākli, ka 700 kilometrus garajam dzelzceļa posmam plānots veidot pilnīgi jaunu līniju, ambiciozajam projektam neparedzot izmantot jau esošos ceļus.
Tas nozīmē, ka būs jāveic pārrunas ar uzņēmumiem un privātpersonām, kam pieder zemes gabali ieplānotajā dzelzceļa posmā. Tas sev līdzi nesīs ilgus strīdus un lielus izdevumus, uzsvēra Simmermans.
Viņš pauda pārliecību, ka rentabilitātes vērtējumā minētie preču apjomi ir nereāli un nekad netiks transportēti pa minēto dzelzceļa līniju.
Ref: 102.000.102.517
viedi vārdi! es ticu igauņu prātīgumam, ne latviešu sapņainumam par skaisto nākotni