Izraudzīts jaunais Latvijas dzelzceļa vadītājs

Edvīns Bērziņš

Kļūšana par jauno VAS Latvijas dzelzceļš jauno vadītāju līdzšinējam uzņēmuma valdes loceklim Edvīnam Bērziņam ir gan kā novērtējums ilggadīgajam darbam nozarē, gan jauns uzticības kredīts, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam Rīta Panorāma norādījis satiksmes ministrs Uldis Augulis.

Tādējādi ministrs apstiprināja ceturtdienas vakarā vēl neoficiāli izskanējušo informāciju, ka jaunais uzņēmuma vadītājs būs Bērziņš, vēsta Latvijas sabiedrisko mediju interneta ziņu portāls lsm.

Pērn novembrī de facto vēstīja, ka līdzšinējo uzņēmuma valdes locekli Bērziņu Latvijas dzelzceļa šefa krēslā labprāt redzētu Ventspils mērs Aivars Lembergs. Toreiz telefonsarunā ar de facto Lembergs gan noliedza, ka Bērziņš būtu «viņa cilvēks», taču Bērziņu apzīmēja vārdiem: «profesionāls, pieaudzis un nobriedis cilvēks».

Zīmīga sakritība – Bērziņa karjera Latvijas dzelzceļā 2011.gadā aizsākās tūlīt pēc Ulda Auguļa nonākšanas satiksmes ministra amatā. Un arī tagad uzņēmuma vadītāja krēslā Bērziņš sēdīsies ar nule satiksmes ministra amatā apstiprinātā Auguļa svētību.

Augulis komentēja, ka izvēli par labu Bērziņam ir izdarījusi konkursa uz uzņēmuma vadītāju nominācijas komisija, norādot uz viņa pieredzi.

Tomēr Bērziņu gaida daudz darbu un izaicinājumu: strukturālas reformas, investīciju jautājumi, infrastruktūras attīstība, konkurētspējas nodrošināšana. 8. vai 10. martā Bērziņam būs jānāk klajā ar uzņēmuma attīstības redzējumu.

Tāpat Bērziņam ir jāuztur labas attiecības ne tikai ar Krievijas, bet arī Baltkrievijas, Kazahstānas un Ķīnas dzelzceļa un citu nozaru uzņēmējiem, sacīja Augulis.

Viņš noraidīja apgalvojumu, ka Bērziņš amatā ir iecelts ar Ventspils mēra Aivara Lemberga svētību. «Neesmu tādu sazvērestību teoriju piekritējs. Nominācijas komisija savu izvēli ir izdarījusi,» sacīja Augulis.

Konkurss uz Latvijas dzelzceļa valdes priekšsēdētāja amatu izsludināts pēc tam, kad no šī amata aizdomās par kukuļņemšanu atstādināts ilggadējais kompānijas vadītājs Uģis Magonis. Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs Magoni tur aizdomās par aptuveni pusmiljona eiro liela kukuļa pieņemšanu.

Sākot darbu pie jaunā vadītāja meklēšanas, personāla atlases kompānijā Amrop norādīja uz iespējamajiem riskiem, tostarp uz amata «politizētību» un atalgojuma neatbilstību tirgum.

Tāpat ziņots, ka favorītu lokā uz Latvijas dzelzceļa vadītāja amatu bija seši kandidāti: trīs no tiem ir pašreiz augstas Latvijas dzelzceļa koncerna amatpersonas – Aivars Strakšas, Edvīns Bērziņš un Māris Bremze.

Ref: 102.000.102.11996

Saistītie raksti

1 komentārs

  1. Atkal ievirziits taadaa svariigaa darbaa kaarteejais ,,veeziitis no taas pashas kuliites”.Nu nebuus nekas savaadaak-zags uz nebeedu….

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas