Janvāra sals arī Twitter ietekmīgāko zīmolu topā

Bargais sals iesaldējis arī Twitter Ietekmīgāko Zīmolu topu, kurā janvāra mēnesī novērojamas pavisam nelielas izmaiņas, vēsta DDB Consulting.

Topa līderpozīcijas saglabājis Radio 101, kuram, tāpat kā decembra mēnesī, uz pēdām min Lattelecom, savukārt topa trešo vietu iekarojis ziņu portāls Delfi, aizsteidzoties priekšā Bitei.

Tiek norādīts, ka janvāris kā klusais mēnesis iezīmējas ne tikai dažādos ekonomiskajos rādītājos un mediju tirgū, bet, kā izrādās, arī sociālā mikrobloga vietnē Twitter. Lai arī Top50 zīmoli janvārī pamanījušies palielināt savu sekotāju skaitu vidēji par 6,5%, auditorija par 5% mazāk tos pieminējusi savās ziņās, kā arī retāk pārpublicētas zīmolu veidotās ziņas. Līdz ar to arī auditorijas un zīmolu zemā aktivitāte rezultējusies visai nelielās topa izmaiņās.

Aizvadītajā mēnesī aktīvāk darbojās zīmolu komandu darbs, bet šajā mēnesī sals ir devis darba sparu zīmoliem, kuri līdz šim bijuši ārpus Top10. Kā viens no piemēriem ir SockBox, kas ar eleganci turpina lutināt sieviešu auditoriju. Zīmols ir nokļuvis Twitter topa desmitajā vietā, kas šim zīmolam ir vēl nebijis panākums. Par pamatu šīm straujajām izmaiņām kalpojis konkurss, kurā SockBox aicināja sievietes uzrakstīt, kādēļ viņa un viņas draudzene ir pelnījušas garās, sievišķīgās zeķes no SockBox. Konkursa rezultātā balvu ieguva abas draudzenes. Savukārt kebabu restorāns TurKebab izrādīja īpašu pretīmnākšanu saviem sekotājiem, kuriem deva iespēju ar atlaidi tikt pie kārotā twitterkebaba.

Ref: 103.000.103.548

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas