Kad LCD televizors kalpo tikai 3 gadus

Pirms trīs gadiem un trīs mēnešiem Mārcis Zilgalvis par 1 200 latiem nopirka Samsung LCD televizoru ar trīs gadu garantiju. Neilgi pēc garantijas beigām televizora displejs saplīsa, taču kompānijas pārstāvji atbildēja, ka nekā nevar palīdzēt, jo vajadzīgas detaļas vairāk netiek ražotas.

SIA Samsung Electronics Baltics klientu servisā vīrietim tika paskaidrots, ka pēc garantijas termiņa beigām šādā situācijā palīdzēt ne ar ko vairs nav iespējams. «Gribētos piebilst, ja vaina ir televizora displejā, tad to nomaiņa ārpus garantijas izmaksātu tikpat daudz, cik maksātu jauns televizors», ir teikts atbildes vēstulē.

«Vai tas ir normāli, ka tūkstoš pieci simti latu vērts televizors sabojājās uzreiz pēc garantijas beigām? Tas liek apšaubīt Samsung produktu kvalitāti, jo kā var saplīst televizors, kuram vajadzētu strādāt 60 000 stundas bez apstājas, nostrādā 20 reizes mazāk?», savu sašutumu pauž Zilgalvis.

Samsung korporatīvās komunikācijas menedžere Iveta Bojāre biznesa ziņu portālam BNN.LV atzina, ka konkrētā modeļa detaļas tiešām vairāk netiek ražotas, jo tam nav ekonomiska pamatojuma. «Šāda televizora jauns displejs un tā maiņa klientam izmaksātu apmēram 600 latus, kas reāli ir puse no televizora cenas. Un tas ir jautājums – ja displejs būtu pieejams, vai klients par šādu cenu to mainītu», uzsvēra Bojāre.

Pēc viņas teiktā, Samsung tehnikas bojājumu procents nepārsniedz industrijā vidējos pieņemtos standartus, proti, nav augstāks nekā citiem zīmoliem. Līdz ar to izdarīt no šī viena konkrētā gadījuma vispārīgus secinājumus par produktu kvalitāti nav pamata.

«Runājot par konkrēto un līdzīgiem nestandarta gadījumiem, Samsung serviss vienmēr katru no tiem izskata individuāli. Parasti šādos gadījumos informācija Samsung tiek saņemta no servisa. Diemžēl šoreiz tā nav noticis mums nezināmu iemeslu dēļ. Risinājumi, atkarībā no konkrētās situācijas varētu būt TV nomaiņa vai jauna iegādes piedāvājums ar ievērojamu atlaidi», pauž uzņēmuma pārstāve.

Saistītie raksti

14 KOMENTĀRI

  1. Žēl Mārci, :D būs tv jābrauc skatīties pie Artūra…

    laigan tas arī nav sliktākais variants… ;)

  2. Nu cerams, ka tomēr pildīs solīto, jo savādāk neviens vairs Samsungam neuzticēsies! Televīzoram takš jākalpo vimaz 10 gadi! Publicējat arī iznākumu!!!

  3. Negribas ticēt, ka mūsdienu tehnoloģijas tiek ar nolūku ražotas, lai kalpotu tieši garantijas laiku un ne brīdi ilgāk, bet šādi gadījumi tiešām liek skatīties “šķībi” uz Samsung produkciju…. Kaut kādai pretimnākšanai jābūt, ja klients ir uzticējies un ieguldījis ne pārdesmit, bet pāri tūkstotim latu!

  4. Kā tad tas televizors tā pēkšņi saplīsa?…arī vairākus simtus latu vērta glāze var saplīst, kur nu vēl šķidro kristālu “displejs” nokrītot no sienas uz grīdas…

  5. Es, piemēram, NEKAD vairs nepirkšu HP portatīvos saslavētos datorus. DV6000 sērija saplīsa man, paziņām, pazinās draudzenei un NEKĀDS pēcgarantijas serviss tik maksā, bet garantijas nekādas, UZMANATIES un paldies par info – Samsung teļļukiem arī laikam iešu ar piesardzīgu līkumu.

  6. Kad ieslēdz, kādas 5 – 10 min ekrāns dubultojas / pārklājas. Nekādi negadījumi nav bijuši, nav nedz kritis, nedz apliets vai citādi deformēts, bojāts.

  7. Mans HP jaukais datoriņš nokalpoja 2 gadus un 1 mēnesi pēc garantijas beigām nobeidzās videokarte (diplejs rādīja tikai melnu), kaut kas līdzīgs!

  8. Līdzjūtību Zilgalvja kungam. Bet nu nevajag pirkt tik dārgus televizorus, ta nebūs tik liela sāpē.

  9. skaties ar parastu reņģēdāju televīzoru un nebūs tādas problēmas. vai arī, ja varēji atļauties teļuku par 1.2k latiem, nopērc jaunāku modeli ar smukākiem parametriem.
    pats uzlēcis augstāk par savu irsu un tagad vaino visus pēc kārtas, fui.

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas