Ķirsons plāno atvērt jaunu ēdināšanas uzņēmumu un pārtikas veikalu tīklu

Lido īpašnieks Gunārs Ķirsons

Ēdināšanas uzņēmuma Lido īpašnieks Gunārs Ķirsons šogad plāno attīstīt jauna koncepta ēdināšanas uzņēmumu un pārtikas veikalu tīklu.

Pirmo Lido jauna koncepta ēdināšanas iestādi plānots atklāt šī gada augustā. Divu gadu laikā tīkls tiks paplašināts līdz 20-30 ēdināšanas iestādēm, stāstīja Ķirsons, atzīmējot, ka par nosaukumu vēl notiek diskusijas, bet galvenā publika, uz ko būs orientēts jaunais koncepts, būs tauta.

Mēs neesam stāvējuši uz vietas, redzam, ka Latvijā ienāk McDonald’s, Hesburger un citi. Mēs pie sevis sakām: mēs esam tautu barojuši, mums jābaro vēl labāk, atzina Ķirsons.

Pamatā tie būs ēdināšanas uzņēmumi kopā ar pārtikas veikalu. Varēs paēst un paņemt līdzi uz mājām, sacīja Ķirsons. Viņš arī norādīja, ka uzņēmums plāno pārtraukt savas produkcijas izplatīšanu lielveikalos, lai to piedāvātu tikai savā veikalu tīklā, bet konkrēti termiņi pagaidām vēl nav zināmi.

Pēc uzņēmēja domām, tuvākajā laikā Latvijai draud pārtikas krīze: «Šodien Latvijā vairs nav cukura, ražošana ir izputināta, lauksaimniecība put ārā, un cilvēki vairs negrib stādīt kartupeļus. Tāpēc arī kartupeļi ir tik dārgi – 40 santīmi kilogramā, rīt tie būs 50 santīmi, un parīt atnāks vācu kartupeļi, kas maksās 60 santīmus kilogramā,» brīdināja Ķirsons.

Jaunajā veikalu tīklā plānots pārdot gan Lido ražoto produkciju, gan citu Latvijas gaļas un piena pārstrādātāju produktus. Kā norāda Ķirsons, saistībā ar iznīcināto lauksaimniecības ražošanu izdzīvos tie, kas uztaisīs mazus veikaliņus un pāries uz daudz labāku produkciju.

Komentējot investīciju piesaisti jaunajam projektam, uzņēmējs norādīja, ka investoru visā pasaulē patlaban ir ļoti daudz, tikai patlaban investori vēlas redzēt, kā ideju plānots realizēt. Jāprot pārliecināt investoru, ka ideja aizies, teica Ķirsons.

Tāpat Lido īpašnieks atzina, ka uzņēmuma Lido apgrozījums šī gada sākumā pieaudzis par 10%, salīdzinot ar pagājušo gadu, ko Ķirsons skaidro ar cenu nepaaugstināšanu. Viņš arī norādīja, ka cilvēki nāk aptuveni par 20% vairāk un vidēji maltītei tērē 1,20-1,50 latus.

SIA Lido dibināta 1987.gadā. Uzņēmuma apgrozījums 2009.gadā bijis 18,24 miljoni latu, uzņēmumā strādā aptuveni 1 200 darbinieku, galvenais uzņēmuma produkcijas realizācijas tirgus ir Rīga.

Kompānijai Lido Rīgā pieder astoņi restorāni, viens restorāns atrodas arī Rīgas rajonā, lidostā Rīga. Tāpat Lido pieder divas ražošanas bāzes un trīs kulinārijas veikali.

 

 

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas