Klientu apkalpošanas kultūras jomā latviešiem vēl ir kur augt

Viens nelaipns pārdevēja vārds mēdz sabojāt omu visai dienai. Tikpat nepatīkams sajūtas var izraisīt veikala apsarga caururbjošais skatiens, vērojot katru klienta kustību.

Bieži vien interneta vietnēs cilvēki pauž sašutumu par apkalpojošās sfēras darbinieku attieksmi, norādot uz nelaipno un reizēm pat rupjo izturēšanos. Kā LETA video skaidro psiholoģe Jolanta Cihanoviča, nereti pārdevēji neizprot, kāda ir viņu loma uzņēmuma attīstībā.

Saistītie raksti

4 KOMENTĀRI

  1. Domājams, gan ka apkalpojošās sfēras kultūra iet roku rokā ar atalgojumu, tā kā salīdzināt ar ārvalstīm diez vai ir prātīgi.

  2. Interesanti, kāpēc neviens netaisa sižetus par klientiem, kas staigā pa veikaliem, krogiem utml. un nepārtraukti izgāž savu neapmierinātību un mazvērtības kompleksus pār nabaga apkalpotājiem, kuriem, protams, jāklanās, jo “klientam taču vienmēr taisnība”.

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas