Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood, kāpinot realizētās produkcijas apjomu ārpus Latvijas, veiksmīgākos rezultātus sasniedzis Azerbaidžānas tirgū – tur vērojama 45% izaugsme.
Labie rezultāti Azerbaidžānā skaidrojami ar stratēģijas maiņu šajā tirgū, kas saistīta gan ar pašu komandas ieguldījumiem, gan arī veiksmīgu distribūcijas koncepcijas maiņu, biznesa portālu BNN informēja Latfood.
Pirmkārt, protams, esam gandarīti, ka spējam uzrādīt pozitīvus rezultātus eksporta tirgos, kas šā brīža tirgus apstākļos ir īpaši svarīgi, un dod zināmu artavu arī pašu mājās. Pamatā orientējamies uz tiem eksporta tirgiem, kurus jau esam apguvuši, tai pat laikā, pieļauju, ka darbības robežas varētu arī paplašināties. Vērtējot panākumus Azerbaidžānā, tad līdzās komandas darbam pie tirgus pozīciju stiprināšanas un izmaiņām produktu izplatīšanas sistēmā, liela ietekme ir arī šī reģiona uzticībai Latvijā ražotajiem produktiem un to kvalitātei, norādījis Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms
Lai gan lielāks pārdošanas apjomu kāpums ir vērojams eksporta tirgū uz Azerbaidžānu, arī Baltijas eksporta tirgos ir vērojamas pirmās tirgus stabilizācijas pazīmes, jo samazinās straujais tirgus kritums, kas bija vērojams iepriekšējā gadā.
Tas, ka tirgū pamazām iezīmējas pozitīvas tendences ir pozitīvs rādītājs, lai gan uz doto brīdi ir pāragri apgalvot, ka nozarē ir augšupejoša tendence. Uzskatu, ka Baltijas valstis ir jāskata kopumā, tas nemainīgi ir tuvākais un Latfood primārais tirgus. Pateicoties mērķtiecīgai darbībai un uzņēmuma realizētai stratēģijai, mums ir izdevies saglabāt savas tirgus pozīcijas, atzīst Valdis Blūms.