Latviešu uzņēmums starptautiskā konferencē uzrunā 2 000 finanšu speciālistu

Latviešu uzņēmums UX Design Agency no 12. līdz 14.februārim, uzstājoties Eiropas finanšu inovāciju pasākumā Finovate Europe 2019, prezentēja mobilās bankas lietotni Light Bank un uzrunāja vairāk nekā 2 000 finanšu speciālistu, informē uzņēmuma pārstāve Monika Cālīte.

«Tas, ka neliels uzņēmums no Latvijas ir ieguvis tiesības startēt šāda mēroga pasākumā ir apbrīnojami. Šādā veidā mēs ne tikai stiprinām un pozicionējam savu uzņēmumu, bet arī esam panākuši, ka Latvijas vārds skaļi izskan vairāku tūkstošu pasaules zināmāko finanšu līderu priekšā,» norāda Aleksandrs Krēgers, UX Design Agency dibinātājs un vadītājs.

«Light Bank ir nākotnes mobilā banka, kuras dizaina koncepts ir pievilcīgs, lietotājam ērts un saprotams, bet tajā pat laikā pilnībā funkcionāls. Ar šāda mobilās aplikācijas dizaina izveidi UX Design Agency lauž stereotipu, ka finanses ir komplicētas, nepatīkamas un lietotājam nesaprotamas. Light Bank koncepts izstrādāts pēc UX Design Agency radītās unikālās Finanšu Dizaina Metodoloģijas, kas ietver padziļinātu lietotāja psiholoģijas, kompānijas un produkta izpēti, servisa arhitektūras projektēšanu un dizaina izstrādi,» par pašu produktu stāsta Cālīte.

UX Design Agency veido lietotājcentrētu interfeisu arhitektūru un dizainu tikai finanšu pakalpojumiem, kas fokusēti uz vertības un ērtības nodrošināšnu lietotājiem.

Finanšu dizaina aģentūra dibināta 2015.gadā. Kopš tās pirmsākumiem, bez ārējā finansējuma piesaistes uzņēmums palielinājies līdz 16 cilvēkiem. Līdz šim izstrādāti vairāk nekā 60 risinājumi dažādiem finanšu uzņēmumiem no 27 pasaules valstīm. UX Design Agency iekļauta pasaules dizaina aģentūru TOP20 un pēc Manifest un Clutch veiktā pētījuma pasludināta par vienu no vadošajām finanšu UX dizaina aģentūrām pasaulē.

UX Design Agency klienti ir ārvalstu bankas, «FinTech» uzņēmumi un lielākie banku programmatūras veidotāji, kas iekļauti Forrester TOP10 sarakstā.

Lai iegūtu tiesības kāpt uz skatuves un prezentēt UX Design Agency izstrādāto inovāciju, uzņēmums izturēja atlasi, tiekot izvēlēts no vairāk nekā 2 000 citu pretendentu.

Finovate Europe šogad norisinājās Londonā, pulcējot aptuveni 3 000 finanšu nozares profesionāļu, viedokļu līderu un žurnālistu. Finovate apmeklē pasaulē labi pazīstamu uzņēmumu pārstāvji no Google, Apple, Deloitte, Ernst & Young, PayPal, kā arī žurnālisti no Forbes, Business Insider, CNN, Thomson Reuters.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas