Eksperts: ar rupjmaizes cepšanas tradīcijām diez vai konkurēsim uz igauņu fona

Komunikācijas un reklāmas nozaru pārstāvji šī gada 27. janvārī atklātās Latvijas Facebook oficiālās lapas tēlu vērtē pretrunīgi, lai arī atzinīgi novērtē Latvijas Institūta (LI) iniciatīvu valsti popularizēt arī sociālajos tīklos.

«Ideja ir jautra, izklaidējoša, turklāt tehniski izstrādāta – tie ir interneta komunikācijas pamatnosacījumi, lai Latvija būtu magnēts, nevis tukšs skaļrunis,» vērtējot lapas potenciālu , laikrakstam Neatkarīgā Rīta Avīze norāda reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ēriks Stendzenieks.

Koka pagales, iekurta krāsns un termometrs – tā interaktīvā video vairāk nekā 800 miljoni Facebook lietotāju varēs gūt pirmo iespaidu par Latviju. Ar vienu peles klikšķi krāsnī iespējams piemest pagali, un akcijas noslēgumā izloze noteiks, kurš maizes klaipu saņems mājās jebkur pasaulē. To nodrošina reklāmas aģentūra Leo Burnett Riga, kas uzvarēja pagājušā gada septembrī LI un Valsts kancelejas (VK) atklātajā konkursā.

LI sabiedrisko attiecību speciālists Rihards Kalniņš  skaidro, ka vizuālais tēls saskan ar Latvijas ilgtermiņa tūrisma saukli: «Best enjoyed slowly» (angļu val. nesteidzīga atpūta Latvijā). Sociālo tīklu eksperts Artūrs Mednis gan ir piesardzīgs: «Ar rupjmaizes cepšanas tradīcijām Latvija diez vai konkurēs uz igauņu vai somu fona, kas pazīstami ar inovācijām.»

«Liela nozīme būs veiksmei – līdzīgas lapas apmeklē gan 20 miljoni, gan pāris simti cilvēku,» atzīst Stendzenieks. Latvijas Facebook lapai 2012. gadā plānots piesaistīt 100 000, bet visas kampaņas laikā – miljonu sekotāju, kas nospieduši like (angļu val. patīk) pogu. Nedēļas laikā lapai pievienojušies vairāk nekā 10 000 lietotāju.

Ref: 102.000.102.986

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas