Latvijas patērētāji pērn izdevuši 65 miljonus eiro par Coca-Cola produktiem – 45 miljoni eiro jeb 70 procenti no šīs summas palikuši valsts ekonomikā nodokļu, darba algu un peļņas formā, liecina Steward Redqueen veiktais sociāli ekonomiskās ietekmes pētījums.
Coca-Cola Grupas darbībā Latvijā pagājušajā gadā radītā 45 miljonu eiro vērtība nodokļu, darba algu un peļņas formā ir vienāda ar 0,18% no Latvijas IKP. 24 miljonus no kopējās vērtības veido nodokļu maksājumi, kas sasniedz 0,3% no kopējiem nacionālajiem nodokļu ieņēmumiem. Latvijā pagājušajā gadā atbalstītās 1 383 darbavietas, kas ir 0,16% no kopējās nodarbinātības, kā arī katra darbavieta Coca-Cola Grupas uzņēmumos atbalstīja desmit citas darbavietas kopējā ekonomikā.
Patērētāji Latvijā pagājušajā gadā par Coca-Cola zīmola produktiem samaksāja kopumā 65 miljonus eiro, un no katra šī iztērētā eiro 70% palika nacionālajā ekonomikā. No 65 miljoniem eiro 11,3 miljoni bija valsts nodokļi (PVN); 24,3 miljoni – mazumtirgotāju uzcenojums, kas veido tirdzniecības ietekmi; 29,3 miljoni eiro bija Coca-Cola HBC pārdošanas ieņēmumi un 1,7 miljoni eiro – Coca-Cola Company izdevumi, ko nodrošina vietējo resursu izmantošana.
Coca-Cola Grupas uzņēmumu darbība radīja darbavietas 1 151 darbiniekam – lielākoties tirdzniecības partneriem un tirdzniecības partneru piegādātājiem. 120 darbinieki uz pilnu slodzi nodarbināti uzņēmumā Coca-Cola HBC Latvija, savukārt 111 darbavietas atbalstītas piegādātāju uzņēmumos un to attiecīgo piegādātāju uzņēmumos.
Baltijas valstīs Coca-Cola Grupas uzņēmumi radījuši 134 miljonus eiro lielu pievienoto vērtību un atbalstījuši kopumā 4 083 darbavietas, lielāko daļu no tām tirdzniecības sektorā.