Lauma Lingerie pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā auguši par 90%

Veļas ražotāja AS Lauma Lingerie pārdošanas apjomi šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu, pieauguši par 90%, pieaugums vērojams visos galvenajos eksporta tirgos – Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Lietuvā un citos, biznesa portālu Nozare.lv informēja Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Viņa skaidroja, ka Latvijā apgrozījuma pieaugums panākts, pateicoties jaunatvērtajiem Lauma Lingerie veikaliem. Šā gada janvārī uzņēmums atvēris savus veikalus Rīgā – tirdzniecības centros Spice, Alfa, Domina. Savukārt maijā tirdzniecības centrā Olimpija atvērts jau desmitais Lauma Lingerie veikals Latvijā. Deviņi no desmit veikaliem ir uzņēmuma paša pārvaldībā, desmitais veikals ir franšīzes veikals, kurš atrodas Rīgā, Čaka ielā 50. Līdz gada beigām plānots atvērt vēl vismaz trīs franšīzes veikalus Latvijā, sacīja Matisone.

Paralēli uzņēmums strādā ar sadarbības partneriem Lauma Lingerie franšīzes veikalu atvēršanā arī pārējās Baltijas valstīs – Lietuvā patlaban darbojas seši Lauma Lingerie veikali, bet Igaunijā divi veikali. Matisone uzskata, ka veļas zīmola Lauma atpazīstamība Baltijā ir ļoti augsta, taču pircējiem vēl nesenā pagātnē nepietiekamas distribūcijas dēļ produkcija nebija pieejama. Tagad tiek strādāts pie pozīciju nostiprināšanas Baltijas tirgū un tirgus daļas palielināšanas. Patlaban uzņēmums savos veikalos realizē 10% no kopējā apgrozījuma.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas