Līdz šim politiskie spēki deklarējuši aģitācijas izdevumus vairāk nekā 1,45 miljonu eiro apmērā

Partijas un to apvienības no 4.jūnija, kad Latvijā sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods, līdz 8.augustam kopumā noslēgušas līgumus par limitētajiem aģitācijas izdevumiem kopsummā 1 451 942,45 eiro, informē Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB).

Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem.

Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.

Katrs no 19 vēlēšanās pieteiktajiem deputātu kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 708 053,30 eiro.

Pēc KNAB sniegtās informācijas – šobrīd no 19 partijām, kas piedalīsies gaidāmajās 14.Saeimas vēlēšanās, izdevumus deklarējušas periodā no 4.jūnija līdz 8.augustam ir 14 partijas:

  • Apvienotais saraksts – 274 697,44 eiro
  • Attīstībai/Par! – 263 902,04 eiro
  • Saskaņa – 253 711,73 eiro
  • Nacionālā apvienība «Visu Latvijai!»–«Tēvzemei un Brīvībai/LNNK» – 184 969,80 eiro
  • Zaļo un Zemnieku savienība – 134 490,51 eiro
  • Katram un katrai – 114 101,83 eiro
  • Jaunā VIENOTĪBA – 86 496,58 eiro
  • Konservatīvie – 85 861,36 eiro
  • Suverēnā Vara – 23 332,43 eiro
  • LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ – 17 456,32 eiro
  • Stabilitātei! – 11 165,42 eiro
  • PROGRESĪVIE – 1 626,89 eiro
  • Latvijas Krievu savienība – 90,00 eiro
  • Republika – 40,00 eiro

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas