No 6.janvāra Latvijas Televīzijas (LTV) Programmu daļas direktores pienākumus pilnā apjomā sākusi pildīt mediju eksperte Rita Ruduša, bet satura redaktora amatā stājies pētnieks un sociālantropologs Andris Saulītis, informē LTV pārstāve Krista Luīze Priedīte.
Ruduša iepriekš strādājusi Radio Brīvā Eiropa, laikrakstā Diena, žurnālā Rīgas Laiks un citos medijos. No 2013. līdz 2015.gadam Ruduša LTV strādājusi par ziņu, informatīvo un dokumentālo pārraižu satura redaktori. Tāpat viņa vadījusi Latvijas Žurnālistu asociāciju un Baltijas Mediju izcilības centru.
«Tas, ka atgriežos LTV jaunā kapacitātē, ir likumsakarīgi – sabiedriskie mediji ir bijuši manas profesionālās darbības vektors jau daudzus gadus. Pie jaunajiem pienākumiem ķeros ar prieku un enerģiju – sabiedriskajām televīzijām Eiropā, arī Latvijā, šobrīd ir gan komplicētu uzdevumu, gan jaunu iespēju laiks. No vienas puses, digitālās vides straujā attīstība no mums paģērē lielu elastību, bet vienlaikus piedāvā aizraujošas iespējas ļoti daudzveidīga satura radīšanai un auditorijas sasniegšanai caur dažādu izmēru ekrāniem un platformām,» tā Ruduša.
Jaunajā amatā Ruduša vēlas pabeigt LTV digitālās stratēģijas izstrādes pabeigšanu.
Saulītis ir sociālantropologs ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi publicistikā un mediju satura veidošanā. Pēdējos divus gadus viņš publicējies sabiedrisko mediju portālā LSM.lv, bet iepriekš piedalījies raidījumu Kas notiek Latvijā? un Kultūršoks veidošanā, kā arī veidojis scenārijus televīzijas tiešraidēm un dokumentālajām filmām.
«LTV ir līderis satura veidošanā elektronisko mediju tirgū Latvijā, tā kvalitatīvo piedāvājumu novērtē aizvien vairāk skatītāju gan pie televizora ekrāniem, gan arī digitālajā vidē. Esmu patiesi lepns pievienoties sabiedriskā medija radošajai komandai, kura ar izpratni un atbildību veido visdažādākos raidījumus kultūras, izglītības, izklaides, bērnu un jauniešu auditorijām,» pauž jaunais satura redaktors.
«Uzskatu, ka nākotnē aizvien svarīgāka būs lieldatu analītika un izpratne par televīzijas skatītāju paradumiem, kā arī mediju satura patēriņa izmaiņām, lai neatkarīgs un daudzpusīgs televīzijas saturs sasniegtu pēc iespējas plašāku sabiedrību,» uzskata Saulītis.