Igaunijā 2011. gada martā, salīdzinot ar iepriekšējā gada martu, mazumtirdzniecības apjoms pieaudzis par 5%, liecina Igaunijas centrālās statistikas dati.
Martā mazumtirdzniecības apjoms sasniedza 304 miljonus eiro, un pieaugumu galvenokārt veicinājusi preču pārdošana, kas palielinājusies par 13%, salīdzinājumā ar 2010. gada martu.
Pārdošanas apjoms pieaudzis vairākos ekonomikas sektoros. Vislielākās pieaugums reģistrēts mājsaimniecības preču veikalos, tāpat pieprasījums audzis pēc dažādas aparatūras un celtniecības materiāliem, gada laikā veidojot 28% kāpumu, vēsta bbn.ee.
Pārtikas preču veikalos mazumtirdzniecības apjoms, salīdzinot ar analogo periodu iepriekšējā gadā, samazinājies par 1%. To ietekmējis pārtikās preču cenu pieaugums.
Salīdzinot mēneša griezumā, mazumtirdzniecības apjoms pieaudzis par 16%. Savukārt pirmā ceturkšņa rādītāji liecina par 2% pieaugumu, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni.
Mazumtirdzniecības apjoma pieaugums gada griezumā Igaunijā pēc divarpus gadu krituma aizsācies 2010. gada septembrī. Pieaugums turpinājies oktobrī, novembrī un decembrī. Janvārī mazumtirdzniecības apjoms nedaudz krities, taču februārī kāpums atsācies līdz pat marta mēnesim.