McDonald’s Lielbritānijā «izgriež pogas» Starbucks

Ātrās ēdināšanas ķēde McDonald’s atbrīvojusies no sava tēla kā hamburgeru ēstuve un ieguvusi vairākus jaunus klientus pasaules ekonomikas lejupslīdes ietekmē, liecina pēdēji statistikas dati.

Uzņēmums 2007. gadā pirmo reizi sācis pārdot svaigi maltu kafiju, kapučīno un Cafe au lait, kas ir desmit gadus pēc konkurējošā kafejnīcu tīkla Starbucks atvēršanās Lielbritānijā, ziņo Telegraph.

Neskatoties uz to, saskaņā ar tirgus pētījumu uzņēmuma NPD datiem, McDonald’s šā gada otrajā ceturksnī kļuvis par britu lielāko kafijas pārdevēju. Pētījums ietvēris visus veikalus, benzīntankus un biroju apkalpotājus.

Pēdējos divpadsmit mēnešos McDonald’s pārdevis 84 miljonus tasītes kafijas, tas ir vairāk kā to paveikuši Costa un Tesco, kas ir otrajā un trešajā vietā. Ceturtie ir Caffe Nero un piektie – Starbucks.

McDonald’s kafijas pārdošanas apjoms pēdējo divu gadu laikā pieaudzis par 39%, sasniedzot lielāko kāpumu ēdienu un dzērienu industrijā.

«McDonald’s ir bijis pārsteidzoši veiksmīgs kafijas pārdošanā. Viņi sapratuši, ka pienācīga kafija brokastu un pēcpusdienas laikā klientiem ir ļoti svarīga,» sacījis Allegra analītiķis Džefrijs Jangs (Jeffrey Young). «Tas nenozīmē, ka viņu kafija ir vislabākā, tomēr to piedāvājums ir pienācīgs un spēj konkurēt ar Starbucks

Uzņēmuma, kurš izmanto Rainforest Alliance kafijas pupiņas, veiksme daļēji bijusi atkarīga no zemākām cenām, salīdzinot ar tā konkurentiem, tādiem kā Starbucks un Costa Coffee. Neliels kapučīno izmaksā 1.39 sterliņu mārciņas (1.15 lati), Starbucks turpretim tādu pašu dzēriena daudzumu piedāvā par 2.10 sterliņu mārciņām (1.74 latiem).

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas