Nokia publicē savu jauno stratēģiju

Mobilo tālruņu ražotājs Nokia izveidojis jaunu stratēģiju, tostarp ieskaitot arī izmaiņas vadībā, kas vēl netiek publiski precizētas. Šādi kompānija cenšas veicināt savus panākumus konkurentu vidū, liecina uzņēmuma paziņojums.

Nokia vadītājs Stīvens Elops

Saistībā ar šo jauno stratēģijas plānu, kompānija noteikusi jaunus finanšu mērķus un prognozes. Nokia 2011. gadā kā arī ilgtermiņā paredz mobilo ierīču nozares ieņēmumu pieaugumu, ko ietekmēšot viedtālruņu adaptācija globālajā tirgū, kā arī dažādu citu ierīču un pakalpojumu popularitātes pieaugums.

2011. un 2012. gads mobilo tālruņu ražotājam būšot pārejas periods, tā kā Nokia plāno investēt līdzekļus jaunajā sadarbībā ar Microsoft. Pēc šī pārejas posma Nokia mērķis ilgtermiņā ir sasniegt lielāku ierīču un pakalpojumu neto pārdošanas pieaugumu nekā tas novērots tirgū, kā arī palielināt operatīvās rezerves vismaz par 10%.

Salīdzinot 2010. un 2011. gadu, Nokia paredz ieņēmumu pieaugumu visās nozarēs, kamēr īpaši veiksmīgu attīstību uzņēmums prognozē mobilo platjoslu pakalpojumiem.

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas