Vācijā sastādīts reklāmas industrijas vēsturē desmit dārgāko reklāmas rullīšu tops. Sarakstu izveidojis vācu portāls Meedia.
1. vieta
Saraksta augšgalā ierindojas Chanel No.5 veidots reklāmas rullītis ar aktrises Nikolas Kidmenas piedalīšanos. 2004.gadā uzņemtais austrāliešu režisora video zīmolam izmaksājis 20 miljonus dolāru. Kidmena honorārā saņēma aptuveni 3.71 miljonu dolāru.
2.vieta
Otrajā vietā ierindojas britu apdrošināšanas kompānijas Norwich Union reklāma. Reklāmas rullītis, kurā piedalījās aktieris Brūss Villis, aktrise un supermodele Ella Makfersone un muzikants Eliss Kūpers, izmaksājusi 13.2 miljonus dolāru.
3.vieta
Trijnieku noslēdz multfilma Monstri pret atnācējiem ar reklāmas rullīti desmit miljonu dolāru vērtībā. Šis rullītis sarakstā iekļuvis tikai tādēļ, ka nofilmēts 3D formātā – lai nodrošinātu tā noskatīšanos studijai Pixar bija jāizveido 150 miljonus 3D briļļu.
4.vieta
Ceturtā vieta piešķirta autoražotājam Honda, kas reklāmā ieguldījis 6.2 miljonus dolāru.
5.vieta
Piecinieku noslēdz Pepsi reklāmas rullītis 5.4 miljonu dolāru vērtībā, kura izveidē piedalījās arī amerikāņu dziedātāja Britnija Spīrsa.
6.vieta
Sesto vietu ieņem Guiness reklāma 4.65 miljonu dolāru vērtībā.
7.vieta
Septīto vietu ieņem Ferrari reklāma ar 3.9 miljoniem dolāru.
8.vieta
Astoto vietu ieņem reklāmas kampaņas laikā uzņemta filma par Muhamedu (2.5 miljoni dolāru).
9.vieta
Devītā vieta piešķirta House Party zīmola Adidas reklāmai ar futbolista Deivida Bekhema piedalīšanos (2.1 miljons dolāru).
10.vieta
Desmitnieku noslēdz Carlton alus reklāma 1.9 miljonu dolāru vērtībā.