Patērētāji aktīvi sūdzas par preču un pakalpojumu kvalitāti. Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Baiba Vītoliņa norāda, ka ievērojami ir pieaudzis sūdzību skaits par avio pakalpojumiem.
Patērētāji ir neapmierināti ar avio pakalpojumu kvalitāti
![BNN](https://old.bnn.lv/wp-content/uploads/2020/11/bnn_avatar.png)
By BNN
Iepriekšējais rakstsSlikto kredītu jomā nav būtisku uzlabojumu
Nākamais rakstsBirža atceļ Uzraudzības statusu AS Parex banka
Un galvenais, ka tie air nezin kādi nekad ne par ko neatvainojas, vienalga cik stundu kavējas lidojums.
Par to boikotēšanu, to gan pie mums vajadzētu ieviest.
Es šogad toč vairs slēpot nebraukšu.:)
Nezinu gan, ko tur var ieviest. Tās ir tukšas runas, tukšas runas.
Hey, that’s the grtaeest! So with ll this brain power AWHFY?
Walnkig in the presence of giants here. Cool thinking all around!
Wow! Great tinhikng! JK
Stay ifnomrtavie, San Diego, yeah boy!
Yeah, that’s the tciekt, sir or ma’am
I really appreciate free, scucinct, reliable data like this.
Alright alright alright that’s exactly what I neeedd!
Cool! That’s a clever way of looknig at it!
I am forever indebted to you for this informaiotn.