Aizvadītājā gadā Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrā iegriezušies uz pusi vairāk apmeklētāju nekā 2009.gadā. Pērn centra pakalpojumus izmantojis 3 341 apmeklētājs, bet 2009.gadā – 2 230.
Saeimas apmeklētāju skaits būtiski pieaudzis tieši pēc Apmeklētāju un informācijas centra izveides 2009.gada sākumā. Līdz tam piecu gadu laikā Saeimā vērsušies vien 840 cilvēki, biznesa ziņu portālu BNN informē Saeimas Preses dienests.
Iedzīvotāji pagājušajā gadā aktīvi izmantojuši arī iespēju informāciju par parlamenta darbu iegūt pa Saeimas informatīvo tālruni – gada laikā kopumā reģistrēti 1 649 zvani, savukārt 2009.gadā – 1 205. Visvairāk zvanu saņemts septembrī, salīdzinoši liela iedzīvotāju aktivitāte bijusi arī novembrī un decembrī.
Tāpat aizvien biežāk iedzīvotāji izmantojuši iespēju jautājumus uzdot pa e-pastu – 2010.gadā to skaits bija gandrīz četri simti, kas vairāk nekā četras reizes pārsniedz 2009.gada statistiku.
Vēršoties centrā, iedzīvotājus visvairāk interesējusi Saeimas deputātu un komisiju kontaktinformācija, kā arī uzziņas par likumprojektu virzību un cita ar Saeimas darbu saistīta informācija.
Pagājušajā gadā iedzīvotāji 507 reizes izmantojuši iespēju Apmeklētāju un informācijas centra telpās tikties ar Saeimas deputātiem un Saeimas amatpersonām.
Tāpat pērn Saeimā saņemti 5 614 privātpersonu iesniegumi, kas ir par gandrīz 300 iesniegumiem vairāk nekā 2009.gadā. Visvairāk iesniegumu atsūtīts pa pastu un iesniegts personīgi, taču to nosūtīšanai izmantots arī e-pasts un fakss. Visvairāk iesniegumu adresēts atsevišķiem Saeimas deputātiem un komisijām, kā arī frakcijām.