Kāds interesants pētījums ir atklājis, cik ilgi sieviete ar vīrieti kopā var iepirkties – pēc tam sākas ķildas.
Speciālisti apgalvo, ka uzvedības atšķirību iepirkšanās laikā katram dzimumam nosaka pirmatnējā cilvēka instinkti.
Izrādās, liela daļa vīriešu, dodoties apgaitā pa veikalu, uzvedas kā mednieki: viņi precīzi zina, ko grib, atrod meklēto un bez liekas svārstīšanās nopērk.
Arteriālais spiediens – uzbudinājuma indikators – maksimumu sasniedz ātrāk un paceļas augstāk nekā sievietēm, un, kolīdz meklētā lieta nopirkta, strauji krītas.
Turpretī sievietes uzvedas kā vācējas: viņas ilgi un bezmērķīgi klīst pa veikalu, viņām nav nekādas apjausmas, ko īsti vēlas. Viņu arteriālais spiediens maksimumu sasniedz lēnām, bet uzbudinājuma līmenis turpina saglabāties augsts vēl aptuveni 15 minūtes pēc pirkuma izdarīšanas. Tas liecina, ka sievietēm labsajūtu sagādā pats process.
Vīrietis un sieviete kopīgi var iepirkties precīzi 72 minūtes. Pēc tam sākas ķildas.
Pēc stundas un 12 minūtēm pārim, kas draudzīgi ieradies iepirkties, ir jāsadalās – tā, izanalizējuši vairāk nekā 2000 pircēju uzvedību, secinājuši psihologi.
Vīriešiem lielākoties pēc šā laika iepirkšanās jau ir apnikusi, bet vairākums sieviešu šopingu labprāt vēl turpinātu 28 minūtes.
Un vēl viena atšķirība – sievietes precīzāk nosaka preces patieso vērtību un izdara izdevīgākus pirkumus nekā vīrieši.
Avots: