Pētījums: Starp apdrošinātājiem vislabākā apkalpošanas kvalitāte ir lietuviešiem

Starp Baltijas valstīm apdrošināšanas sektorā vislabākā klientu apkalpošanas kvalitāte ir Lietuvas uzņēmumiem, tai seko attiecīgi Latvija un Igaunija, secināts uzņēmuma Dive Group 2018.gada nogalē veiktajā pētījumā.

Dive pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti var lepoties Lietuvas apdrošināšanas uzņēmumi ar vidējo rezultātu 90,0% no maksimāli iespējamiem 100%. Otrajā vietā Baltijā klientu apkalpošanas kvalitātē ierindojas Latvijas apdrošinātāji, kuru rezultāts ir 86,0 %. Viszemāk klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta Igaunijā – ar 83,0%.

Pētījumā Latvijā vērtēto apdrošināšanas uzņēmumu klientu apkalpošanas servisa rādītāji sekojoši: Gjensidige (92,0%), Balta (91,0%), BTA (85,0%), Ergo (84,0%) un Compensa (79,0%).

Pētījuma ietvaros veiktas 170 «slepenā klienta» vizītes pētījumā iekļauto apdrošināšanas uzņēmumu filiālēs.

Šogad Baltijas valstu apdrošināšanas uzņēmumi augstākos rezultātus uzrāda tādos pētījuma kritērijos kā darbinieku komunikācijas prasmes un vajadzību izzināšana. Slepenie pircēji norāda, ka apdrošināšanas nozares darbinieki ir savas jomas profesionāļi, kas savu produktu pārzin ļoti labi, tomēr kā vājāko posmu apkalpošanas procesā vērtē papildus produktu un pakalpojumu pārdošanas prasmes, kas konsultāciju nenoved līdz darījumam.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas