Kompānijas Twitter reklāmas ieņēmumi 2014. gadā palielināsies 3,9 reizes, sasniedzot 540 miljonus dolāru (288,3 miljonus LVL), lai arī peļņas pieauguma tempi palēnām samazināsies, paziņojusi pētījumu aģentūra eMarketer.
Pēc aģentūras rīcībā esošajiem datiem, 2011. gadā Twitter peļņa, pateicoties reklāmai, bija 139,5 miljoni dolāru (74,4 miljoni LVL), ienākumu pieaugumam sasniedzot 233%, raksta Lenta.ru.
Savukārt jau 2012. gadā šim rādītājam vajadzētu būt 83%, bet 2014. gadā – 36% apmērā. Turklāt lielāko daļu ienākumu (83%) nodrošina reklāma Amerikas Savienotajās valstīs.
Apskatā tāpat salīdzināti Twitter un viena no populārākajiem sociālajiem tīkliem LinkedIn rādītāji. Reklāmas ieņēmumu ziņā LinkedIn 2011. gadā apsteidza Twitter ar 155 miljoniem dolāru (82,7 miljoniem LVL). Turpretī 2014. gadā situācija mainīsies – LinkedIn iegūs vien 405,6 miljonus dolāru (216,5 miljonus LVL).
Ref: 102.000.102.903