Vašingtonā bāzētais veselības lobijs Physicians Committee for Responsible Medicine izveidojis televīzijas reklāmu par McDonald’s ēdieniem, kurā atainots miris, aptaukojies pusmūža vīrietis morgā.
Reklāmā redzams aptaukojies, pusmūža vīrietis morgā, turot rokā pusapēstu hamburgeru, bet viņam blakus raud sieviete, vēsta Meetinfo.co.uk.
«Augsts holesterīna līmenis, augsts asinsspiediens, sirdslēkmes. Šovakar kļūsti par veģetārieti,» reklāmā saka aizkadra balss.
Tad pēkšņi mirušā vīrieša pēdas apvij McDonald’s zelta arkas un kļūst redzams teksts: «Es biju iemīlējies tajā.» («I was lovin’ it»), kas ir tikai nedaudz pārveidots ātrās ēdināšanas restorāna sauklis.
Reklāmas uzdevums ir informēt par augsto tauku saturu McDonald’s ēdienos un daudzajiem nāves gadījumiem no sirds slimībām.
Savukārt McDonald’s šo reklāmu uzskata par briesmīgu un maldinošu.
Macdonalds drošvien šitos iesūdzēs par nomelnošanu un miers..
jāiet apēst kādu garšīgu burgerīti..
no iesūdzēšanas lielas jēgas nebūs – rullitis jau medijos paliks. atbildes rullīti vajadzētu – radošu prātu kas izdomātu kā šo izmantot Mc labā jau pasaulē netrūkst.
Drausmīga reklāma. Vienkārši zelta likums ir- visu ar mēru!