Mashable: airBaltic – lidsabiedrība, no kuras var gaidīt vislabāko servisu

Britu-ķīniešu uzņēmums AirHelp salīdzinājis 27 lidsabiedrības pēc reisu punktualitātes un attieksmes pret pasažieru sūdzībām, un secinājis, ka airBaltic ir pati labākā.

«Vēlējāmies noskaidrot, kurš jūs aizvizinās uz galamērķi laikā un kāda reakcija gaidāma reizēs, kad lietas noiet greizi,» tā AirHelp pārstāvis Nikolass Mihaelsens (Nicholas Michaelsen) portālam Mashable raksturojis divus ar pusi gadus ilgi veikto pētījumu, kas ir reitinga pamatā.

27 starptautiskās lidsabiedrības salīdzinātas pēc pieciem kritērijiem: 1) Skytrax reitinga attiecībā uz lidsabiedrības produktu un pakalpojumu kvalitāti, 2) FlightStats reģistrētās reisu punktualitātes, 3) pamatotu sūdzību noraidīšanas vai ignorēšanas prakses, 4) sūdzību izskatīšanas ilguma un 5) sūdzību kompensāciju izmaksas ātruma (datus par aviolīnijām trīs pēdējos kritērijos vākuši kopējā reitinga sastādītāji).

Par vislabāko šajos kritērijos atzīta un kā vienīgā ar atzīmi «lieliski» novērtēta lidsabiedrība AirBaltic, saņemot 650 punktus no 800.

Nacionālajai aviolīnijai seko Austrian Airlines (500 punkti) un vācu Lufthansa (475).

Tikmēr visvājāk novērtēta portugāļu SATA International (225), TAP Portugal (225) un amerikāņu US Airways (250), attiecībā uz kurām AirHelp iesaka apdomāt, vai ir vērts pirkt to biļetes.

Ref: 111.111.103.2836

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas