Reklāmas TV neskatās 86% skatītāju

Reklāmas televīzijā neskatās 86% cilvēku jeb seši no septiņiem skatītājiem.

Neskatoties uz to, 52% aptaujāto atzīst, ka tieši reklāma televīzijā ir atmiņā visvairāk paliekošā, aptaujājot 4199 respondentus, šādus datus ieguvusi kompānija YouGov.

Savukārt 10% atzīmē, ka visvieglāk atceras laikrakstos redzētas reklāmas, bet tikai 2% respondentu atmiņā paliek internetā redzētas reklāmas.

Tāpat 48% respondentu uzskata, ka televīzijā redzētās reklāmas atmiņā saglabātos labāk, ja reklāmu bloki nebūtu tik gari, turpretī 17% domā, ka pašām reklāmām vajadzētu būt īsākām. Savukārt 32% pauž viedokli, ka viss ir atkarīgs no pašām reklāmām, cik atmiņā paliekošas un efektīvas tās ir.

Reklāmas televīzijā visvairāk interesē cilvēkus vecumā no 18 līdz 34 gadiem. Respondenti, vecāki par 55 gadiem, atzīst, ka reklāmas viņus neietekmē.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas