Lai nākotnē saglabātu Rīgas Centrāltirgus nozīmi, viens no galvenajiem uzdevumiem ir piesaistīt gados jaunus pircējus, atzīst uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Anatolijs Abramovs.
«Tradicionāli tirgū lielākoties iepērkas vecāka gadagājuma cilvēki, tādēļ ir aktīvi jādomā, kā piesaistīt jaunus klientus. Šogad ir paredzētas vairākas mārketinga aktivitātes pircēju piesaistīšanai,» intervijā Latvijas Radio teica Abramovs, piebilstot, ka tirgum vairāk vajadzētu orientēties uz pircēju kategoriju no 20 līdz 40 gadiem.
Viņaprāt, ir svarīgi panākt, lai pircējam būtu skaidrs, ko viņš pērk – vietējo vai ievesto preci un lai tirgotāji ir godīgi. Tirgus galvenā vērtība, kas to atšķir no lielveikaliem, ir tā latviskums – tajā ir Latvijas zemnieks, turklāt tas atrodas Rīgas vēsturiskajā centrā, uzskata Centrāltirgus vadītājs.
Nav pamata arī satraukumam par nakts tirgu. Abramovs skaidroja, ka spīķeru kvartālā nakts tirgus vairs nevarēja atrasties, tādēļ tas tiks pārvietots uz Gaiziņa, Pūpolu un Spīķeru ielām. Nakts tirgū ir iespējams uzņemt 90 automašīnas. Pašlaik jau ir noslēgti līgumi un rezervētas 70 vietas.
Ref: 104.000.103.976
Acīmredzot teksta autors domā , ka Latvijā ir vairāki R.Centrāltirgi!