Rīgas piena kombināts plāno likt uzsvaru uz Krievijas tirgu

A/S Rīgas piena kombināta pērnā gada apgrozījums bija 53 miljoni latu, tādējādi salīdzinājumā ar 2009. gadu apgrozījums ir palielinājies par 12 miljoniem latu, ko skaidro ar eksporta palielināšanos, kas veidojis 22% no kopējā apgrozījuma, biznesa ziņu portālam BNN.LV, informēja RPK Sabiedrisko attiecību vadītāja Irēna Bērziņa.

Bērziņa atzīst, ka 2010. gada tendence ir bijusi daudz intensīvāks darbs, meklējot eksporta iespējas pasaulē. Būtiska bija RPK speciālistu dalība lielākajā Krievijas un Austrumeiropas pārtikas produktu izstādē PRODEXPO, kas norisinājās Maskavā. Kā atzīst uzņēmuma pārstāve šajā reģionā Rīgas piena kombināta ražotā produkcija ir ļoti pieprasīta, tāpēc arī izstādes norises laikā ir izdevies nodibināt kontaktus ar jauniem sadarbības partneriem no Krievijas, Kazahstānas, Armēnijas, kā arī no Eiropas valstīm. Kā pastāstīja RPK valdes loceklis Jānis Ceičs sadarbības partnerus ieinteresēja dažādas preču grupas.

Nākamā gada plāns ir palielināt apgozījumu par 12%, to plānots īstenot, uzsākot stratēģiskā plāna realizāciju. Turpmāko 3 – 5 gadu laikā uzņēmums plāno paplašināt eksportu, īpašu uzsvaru liekot uz Krievijas tirgu. RPK jau pašreiz eksportē savu produkciju uz 10 Eiropas Savienības valstīm, Krieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Japānu un Singapūru.

Arī pašmāju tirgū, pērn uzņēmumam bijis veiksmīgs gads – RPK tirgus daļa Latvijā ir vidēji 30% atsevišķās kategorijās pat 50%. „Katrs otrais, trešais pircējs izvēlas mūsu ražoto produkciju, neskatoties uz plašo sortimenta klāstu. Tātad cilvēkiem garšo Rasas, Lāses un Limbažu piena produkti, un pircēji novērtē mūsu produkcijas dabīgo izcelsmi un garšas īpašības,” norāda Bērziņa. Viņa arī uzsver, ka konkurence ir sīva, kas izaicina daudz aktīvāk domāt, strādāt, lai saglabātu un paplašinātu savu tirgus nišu.

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas