Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejas deputāti 7. decembrī atbalstīja maršruta taksometru pasažieru pārvadājumu nodošanu pašvaldības SIA Rīgas satiksme.
Kā intervijā biznesa portālam BNN norādījis Rīgas Taksometru parks (RTP) valdes priekšsēdētājs Leopolds Muižnieks, Rīgas domes taksometru pārvadājumu nodošana Rīgas satiksmei ir vienīgā domes alternatīva, lai pēc iespējas izdevīgāk pasažieru pārvadājumus Latvijā pielāgotu Eiropas Parlamenta un Padomes regulām. Turklāt Latvijai tāpat jau sniegts lielākais pārejas posms, proti, līdz 2011. gada beigām, kad šīs izmaiņas ir jāievieš, tāpēc runas par pārāk ātru lēmuma pieņemšanu būtu nevietā.
Transporta pārvadājumiem jānodrošina pastāvīga kontrolējama konkurence, un tā kā, rīkot starptautisku konkursu un riskēt to zaudēt, nav izdevīgi ne rīdziniekiem, kuri ieguldījuši savu naudu pašvaldībā, ne Rīgas domei, kas iepirkusi jaunu transportu, Rīgas valdība izmantos iespēju noslēgt apakšnomas līgumu par pasažieru pārvadājumiem ar Rīgas Satiksmi, sacījis Muižnieks.
Runājot par cenu prognozēm, šobrīd izvirzīt jel kādas cenu teorēmas būtu neprāts. Jebkurā gadījumā biļešu maksa ir atkarīga no degvielas cenas, un pašreizējā situācija rāda, ka degvielas izmaksas aug, tā RTP valdes priekšsēdētājs.
Visas Rīgas sabiedriskā transporta sistēmas organizāciju, tostarp satiksmi mikroautobusu tīklā, pašvaldības pārziņā plānots nodot no 2012.gada 1.janvāra – pašreizējie Rīgas domes līgumi ar privātfirmām par pasažieru pārvadājumiem maršruta taksometros beigsies nākamā gada 31.decembrī, un pēc tam tos nav plānots pagarināt, vēsta LETA.
Vienlaikus izmaiņas plānotas visā pilsētas sabiedriskā transporta sistēmā.
Izstrādāta koncepcija sabiedriskā transporta satiksmes organizācijai Rīgā, kas paredz, ka pasažieru mikroautobusu pārvadājumus varētu pārņemt Rīgas satiksme, kam būs tiesības slēgt līgumus par maršruta taksometru apkalpošanu.
Vai kāds var pateikt kam ir JĀIESIT, lai šie murgi, kuri pie mums notiek, reiz beigtos?
Labprāt pievienošos brīvprātīgajiem PRET šādu notikumu pavērsienu.