Finanšu līdzekļu taupības nolūkos Ryanair varētu atcelt otros pilotus lidmašīnas ekipāžas sastāvā, šādu ierosinājumu izteicis īru aviokompānijas izpilddirektors Maikls O’Līrijs.
«Kāpēc visās lidmašīnās ir divi piloti, ja patiesībā nepieciešams ir tikai viens? Lai visu pārvalda tie velna datori,» paziņojis O’Līrijs, piebilstot, ka Ryanair var speciāli apmācīt stjuartes lidmašīnu nosēdināšanā, ja nu gadījumā pilotu piemeklē sirdslēkme. «Viņas tiks galā.»
Ryanair vadītājs jau iepriekš nācis klajā ar neordināriem ierosinājumiem, kā lidsabiedrība varētu ietaupīt un iegūt papildus ienākumus. Viens no ieteikumiem paredzēja iekasēt maksu par tualetes apmeklēšanu lidmašīnā.
Aviokompānija Ryanair dibināta 1985.gadā un nodrošina reisus uz 132 galamērķiem. Šī gada jūlijā kompānija kļuva par pirmo Eiropā, kas mēnesī pārvadā vairāk nekā septiņus miljonus pasažieru. 2009.gadā Ryanair pakalpojumus izmantoja 58.5 miljoni cilvēku.
Man jau tā ir bail lidot ar Raini! Tagad vispār nelidošu (nu labi, ja vien būs kāda ļoooti lēta biļete)
nu paldies …
Galvenais, ka pasažieros ir kāds, kas māk nosēdināt. :D
BEt tā īstenībā var būt liela problēma.. ja nu vienam no pilotiem paliek slikti?
un neticu ka stjuartes var tikt galā šādās situācijās….
lelle :D labi teikts :D
cik maksās sēdvieta otrā pilota vietā? :)
zhetons :D
Zed saka:
2010/09/03 23:03
cik maksās sēdvieta otrā pilota vietā? :)
Labais koments! Tieshám to ípashnieki vél nebija padomájushi,ka tá var ne tikai samazinát térinjus par 2.pilota algu,bet vél nopelnít! Es ar gribétu sédvietu blakus 1. pilotam! :D
Interesanti…
Pa lielam piloti vispār nav vajadzīgi, visu izdarīs automātika. Arī stjuarti nav vajadzīgi, jo pasažieriem var ieviest pašapkalpošanās bufeti. Pa lielam – nav vajadzīga arī pati lidmašīna, jo pasažieri galapunktā var nokļūt arī paši saviem spēkiem, bez tās bleķa caurules. Tā varētu ietaupīt pavisam daudz un nodarboties tikai ar biļešu pārdošanu.
Forši, ka spiežam uz kvantitāti, ne kvalitāti :))