Drukāto un on-line laikrakstu reklāmas tirgus Amerikas Savienotajās valstīs šī gada otrajā ceturksnī sarucis par 5.55%, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pirms gada.
Ja pērnā gada otrajā ceturksnī laikrakstiem ar reklāmu izdevās nopelnīt 6.82 miljardus dolāru, šī gada otrajā ceturksnī – vien 6.44 miljardus, vēsta Agence France – Presse.
Drukāto izdevumu reklāmas tirgus sarucis par 7.62% līdz 5.6 miljardiem dolāru. Savukārt ieņēmumi no reklāmas on-line izdevumos pieauga par 13.9%, sasniedzot 743.9 miljonus dolāru.
Reklāmas ieņēmumu samazināšanās tempi pamazām palēninās. Šī gada pirmajā ceturksnī tirgus kritums bija 9.7%, savukārt 2009.gada pēdējā ceturksnī – 23.9%. Kopumā tirgum bija negatīva dinamika 16 mēnešu laikā.