Surogātpasta īpatsvars samazinājies par 3,7%

Šī gada oktobrī, salīdzinot ar septembri, vidējais surogātpasta īpatsvars kopējā e-pasta plūsmā ir samazinājies par 3,7%, sasniedzot 77,4%.

Mēneša viszemākais rādītājs reģistrēts 28.oktobrī – 70,1%, vislielāko surogātpasta daļu lietotāji saņēmuši 24. oktobrī – 88,2%, biznesa portālu BNN informēja Kaspersky Lab.

Surogātpastu izplatošo valstu vērtējumā notikušas ievērojamas pārmaiņas – pagājušajā mēnesī Savienotās Valstis bija otrajā vietā, zaudējot tikai Indijai, bet tagad par līderi pēkšņi ir kļuvusi Krievija (11,3%). Turklāt ASV pat nav iekļuvusi pirmajā desmitniekā, ieņemot tikai 18. vietu (1,6%). Bez Krievijas vērtējuma augšgalā ir arī Indija (8,5%), Ukraina (5,6%), Lielbritānija (4,7%) un Brazīlija (4,5%).

Surogātpasta izplatītāju visiecienītāko tematu sarakstā pirmajā vietā ir medikamentu un medicīnas pakalpojumu (23,8%) reklāma. Otrajā vietā ir izglītības tematika (18,9%), bet luksuspreču kopijas ieņem trešo vietu (13,8%). Pirmo piecnieku noslēdz surogātpasta izplatīšanas pakalpojumu (7,2%) un azartspēļu (4,2%) reklāma. Turklāt oktobrī novērots daudz sūtījumu, kas izmantoja Visu svēto dienas tematiku.

Surogātpastam visvairāk pakļauto organizāciju vidū vadībā ir PayPal – pret šo maksājumu sistēmu vērstas gandrīz divas trešdaļas visu uzbrukumu (61,3%). Tāpat no jauna pastiprinājusies interese par Facebook – tas ir izstūmis no pirmā desmitnieka otrās vietas izsoļu portālu eBay. Kopumā uzbrukumu daudzuma īpatsvars sociālajam tīklam ir divkāršojies, salīdzinot ar septembri, un četrkāršojies, salīdzinot ar augustu.

Jau tagad var izsacīt pieņēmumu, ka surogātpasta izplatītāji, kas atteikušies no zāļu tematikai veltītā un kaitīgā surogātpasta izsūtīšanas, pievērsīsies sezonai atbilstošajām Ziemassvētku partnerprogrammām. Pieaugs arī azartspēļu un pornovietņu reklāmu skaits, norāda Kaspersky Lab.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas