Pārvadātāji, taupot līdzekļus, varētu turpmāk nebraukt autoostās, kas savukārt radītu haosu, kā arī pašvaldību izdevumu palielināšanos.
Sakarā ar valdības pieņemto lēmumu par papildu 50 milj. Ls 2011. gada budžeta konsolidāciju, kas pārvadātājiem varētu nozīmēt dotāciju samazinājumu vēl par 3 milj. Ls, pārvadātāji ir gatavi radikāliem soļiem, vēsta Dienas Bizness.
«Kaut kādu brīdi mēs iekšienē savas izmaksas saspiežam, bet valsts mums visu laiku atkārto, ka jāsaspiež vēl. Mums iekšējo resursu praktiski vairāk nav. Līdz ar to vienīgais, kā mēs varam kļūt vēl lētāki – līdzīgi kā lētās aviosabiedrības varam atteikties no autoostu pakalpojumiem,» laikrakstam sacīja Norma-A (Ecolines) prezidents Andris Podgornijs. Pretējā gadījumā esot jāsamazina reisi. «Ja valsts jau trešo gadu pēc kārtas pasaka, ka naudas dotācijām nav, sanāks tā, ka reisu paliks tik maz, ka no tiem autoostām tāpat agri vai vēlu nebūs nekādas jēgas,» uzskata A. Podgornijs.
neticu, ka tā tiešām būs, tas būtu haotiski
vispār jau grūti Rīgas autoostu uzskatīt par starptautisko autoostu, kauns ārzemju viesu priekšā, dažā labā Latvijas mazpilsētā autoosta ir krietni labāka. Vajadzētu viņu nojaukt un uzbūvēt no nulles.
Par to haosu, pilnīgas muļķības, pirms pieņēma likumu par to ka autobusiem jāiebrauc autoostās, daudzi autopārvadātāji uzņēma pasažierus dažādās vietās apkārt autoostai un tās tuvumā, un nekāda haosa nebija, mājās visi tika