Tele2 avārijas laikā konkurentiem pieaudzis klientu skaits

Ceturtdien notikušās mobilo sakaru operatora Tele 2 avārijas laikā konkurējošajiem mobilo sakaru pakalpojuma sniedzējiem SIA Latvijas Mobilais telefons un SIA Bite Latvija palielinājies klientu skaits.

Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa informēja, ka ceturtdien, salīdzinot ar trešdienu, aktivizēto priekšapmaksas karšu skaits palielinājies par 140%, taču absolūtos skaitļus nenosauca.

Savukārt LMT informēja, ka ceturtdien novērota pastiprināta klientu interese par LMT sniegtajiem pakalpojumiem. 14.jūlijā tirdzniecības vietās visā Latvijā palielinājies pārdoto priekšapmaksas karšu O!Karte skaits. Iedzīvotāji aktīvāk interesējušies arī par pastāvīgā pieslēguma iespējām.

Tomēr neformālās sarunās šo operatoru pārstāvji atzina, ka neviens nav pasargāts no tāda veida avārijas, kāda piemeklēja Tele2.

Kā ziņots, Tele2 centrāles Rīgā darbību pārtrauca signalizācijas ierīces kļūme, kura bija iebūvēta klimata sistēmā jeb dzesināšanas iekārtā, kurai vajadzēja novērst maiņstrāvas uz līdzstrāvu transformatora pārkaršanu. Signalizācijai nenostrādājot brīdī, kad transformators sāka pārkarst, to nepamanīja savlaicīgi, un centrāles iekšējā strāvas padeve tika pārtraukta.

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas