Tirgotāja: krīzes ietekmē pircējs kļuvis gudrāks

Līdz ar ekonomiskās situācijas pasliktināšanos pircēju iepirkšanās ieradumi ir mainījušies – pircējs kļuvis daudz gudrāks un spiež mainīties arī tirgotājus un ražotājus, intervijā žurnālam Lietišķā Diena/Dienas Bizness atzīst apģērbu tirgotāja SIA Baltika Latvija valdes locekle Maruta Ērgle.

Viņa gan piebilst – sievietes tomēr vēl aizvien paliekot sievietes: nāk pēc kurpēm, bet nopērk kleitu.

Runājot par krīzes ietekmi uz SIA Baltika uzņēmumiem – Baltman, Ivo Nikkolo, Mosaic un Monton – apģērbu tirgotāja atzīst, ka kompānijai nācās mainīt savu stratēģiju, optimizēt preču atlikumus un dažādas izmaksas, kā arī pārorientēties uz citiem apstākļiem laikā, kad pirktspēja samazinājusies un veikalu apmeklējums krities uz pusi. Viņa atzīmē, ka ir atsevišķi tirdzniecības centri, kur apgrozījums turpina samazināties.

Tam par iemeslu ir dažādi faktori, kas ietekmē tirdzniecību. «Viens no tiem – cilvēki vairs neapmeklē vairākus tirdzniecības centrus, bet izvēlas tuvāk mājām esošo, tātad pircēji kļuvuši lokālāki. Tāpat pircēji vairs nepavada tik ilgu laiku tirdzniecības centros – acīmredzot, lai nekārdinātu sevi, ja makā vairs nav tik daudz naudas. Lai arī apmeklējumu skaits ir samazinājies uz pusi, par tik daudziem procentiem nav nokrities iepirkumu skaits. Tas nozīmē, ka vairs nav tā saucamo tukšo staigātāju,» tā Baltika pārstāve.

Saistītie raksti

2 KOMENTĀRI

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas