Tūrisma aģentūras zaudējušas 10 – 15% klientu

Arvien vairāk tūristu ceļojumus rezervē internetā saviem spēkiem, neizmantojot aģentūru piedāvātos pakalpojumus, kā rezultātā tūrisma aģentūras pēdējo gadu laikā zaudējušas ap 10%-15% klientu.

Jebkurš nozīmīgs tirgus spēlētājs ir ņēmis vērā šo tendenci un izveidojis interneta rezervēšanas platformu – interneta rezervēšanas portālu vai pat vairākus. Tas ļauj relatīvi zaudēto klientu daļu kaut kādā veidā tomēr paturēt – piedāvājot citu pārdošanas kanālu – internetu, aģentūrai LETA norādīja Latvia Tours direktore Ieva Keiša.

Provizoriskie aprēķini liecina, ka tūrisma aģentūras pēdējo gadu laikā ir zaudējušas aptuveni 10%-15% klientu, kuru vidējais vecums ir 20-30 gadi, kuri ir prasmīgi interneta lietošanā un spēj paši komplektēt ceļojumus.

Tomēr tendence esot tāda, ka daļa zaudēto klientu atgriežas pie ceļojumu aģentūrām. «Atgriežas arī tādi, kuriem pašiem patīk plānot savu ceļojumu, jo daļa no ceļojuma plānošanas ir konsultācijas ar ceļojumu aģentu. Patlaban konsultanti daudz laika tērē pārdošanas sarunām, tomēr ne vienmēr tas vainagojas ar rezultātiem,» atzina Latvia Tours vadītāja.

Tūrisma kompānijas SIA Latvia Tours apgrozījums 2009.gadā bijis 9,2 miljoni, kas ir par 47% mazāk nekā 2008.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 17,51 miljonu latu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA Lursoft informācija.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas