Uzņēmums Twitter ir atzinis, ka tā mikroemuāru vietne ir kļūdas pēc izmantojusi lietotāju privātos datus, kas tiek prasīti it kā profila drošības vajadzībām, lai pakļautu lietotājus mērķētām reklāmas kampaņām.
Kā vēsta vācu sabiedriskais medijs Deutsche Welle, amerikāņu uzņēmums par šo paziņojis otrdien, 8.oktobrī, un runa ir par lietotāju tālruņa numuriem un e-pasta adresēm.
«Nesen atklājām, ka, ja cilvēks ir drošības nolūkā (piemēram, divpakāpju autentificēšanai) norādījis e-pasta adresi vai tālruņa numuru, tad šie dati var tikt netīši izmantoti reklāmas nolūkos,» teikts uzņēmuma paziņojumā.
Vēl par šo tematu: Krievijā par Twitter ierakstu piespriež piecu gadu cietumsodu
Twitter, kura gada ieņēmumi mērāmi vairākos miljardos eiro, norādījis, ka nevar pateikt, cik no tā kopumā 320 miljoniem aktīvo lietotāju ir cietuši šajos privātuma pārkāpumos. Uzņēmums arī nav sazinājies ar cietušajiem lietotājiem.
Tā paziņojumā norādīts, ka dati nonākuši pie Twitter partneru reklāmdevējiem un ka kļūmīgā sistēma izlabota 17.septembrī.