Vācu šokolādes zīmols Ritter Sport un tā ražotāji Alfred Ritter GmbH & Co. saņēmuši asu kritiku no Ukrainas Aizsardzības ministrijas par atteikšanos pārtraukt uzņēmējdarbību Krievijā pēc iebrukuma Ukrainā.
Kā raksta vācu medijs Berliner-Zeitung, Ukrainas Aizsardzības ministrija rakstījusi Twitter: «153 nogalinātie ukraiņu bērni nekad vairs nevarēs nogaršot šokolādi. Aicinām uz Ritter Sport pamest Krieviju un beigt sponsorēt munīciju, lādiņus un raķetes mūsu bērnu slepkavām!»
Lasiet arī: Latvijā iesaldē arī Maskavas nama aktīvus, kas saņem naudu no Pjotra Avena bankas
Ierakstam pievienoti tēmturi «#stoprussia» (angļu val. – apturi Krieviju) un «#RitterSportBoykott» (vācu val. –Ritter Sport boikots). Ar 1.aprīlī veikto ierakstu līdz trešdienai, 6.aprīlim, dalījušies 4 085 Twitter lietotāji.
Šokolādes zīmola kritizēšanā iesaistījies arī Ukrainas vēstnieks Vācijā Andrijs Melņiks.
Atgādinām, ka kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā 24.februārī par aiziešanu no Krievijas tirgus paziņojuši virkne Rietumvalstu uzņēmumu un pazīstamu zīmolu, piemēram: Paulig, Hesburger, McDonalds, Ikea, H&M, Boeing, Sabre, Spotify, Volkswagen Group, Mercedes-Benz Group, Mango, Apple un Nike.