Vai tu sekosi smaidam?

Sākoties gada tumšākajam periodam, no 6. līdz 26.novembrim, Latvijā tiks uzsākta sirsnīga sociālā kampaņa Seko Smaidam. Kampaņas mērķis ir aicināt Latvijas sabiedrību pievērst uzmanību saviem līdzcilvēkiem, kļūstot par izpalīdzīgākiem, atvērtākiem un smaidīgākiem pretimnācējiem, stāsta kampaņas Seko Smaidam idejas autore Katrīna Zariņa,

Kampaņa aicina pieņemt 21 dienas izaicinājumu, un šajā periodā, katru dienu, iepriecināt vismaz vienu nepazīstamu personu. Dienu skaits ir izvēlēts šāds, jo ir zinātniski pierādīts, ka, darot vienu un to pašu darbību 21 dienu, cilvēkā izstrādājas pieradums, tāpēc – kas gan var būt labāks par pieradumu būt priecīgam iepriecinot kādu citu, atzīmē idejas autore.

«Katrs no mums, ar pavisam nelieliem līdzekļiem, var padarīt priecīgāku ne tikai savu tuvinieku un paziņu, bet arī nepazīstamu garāmgājēju dienu. Vai Tevi iepriecinātu, ja kāds Tev no sirds izteiktu komplimentu, vai palaistu priekšā garajā veikala rindā, vai palīdzētu sīkā ikdienas «ķibelē»? Kad Tu pēdējo reizi veltīji svešiniekam savu uzmanību un pagodināji ar kādu patīkamu žestu? Lai mūsu sabiedrība kļūtu atvērtāka un smaidīgāka, katram ir jāsāk pašam ar sevi un ikdienā jāatceras, ka padarot priecīgu kādu citu, mēs priecīgāki kļūstam arī paši,» stāsta kampaņas iniciatores, Biznesa AugstskolasTurība sabiedrisko attiecību maģistrantūras studentes .

Rezultāts, ko vēlas sasniegt kampaņas autores, ir 21 dienas garumā iepriecināt vismaz 500 garāmgājējus, kuriem tiks izsniegtas divas atstarojošas Seko Smaidam uzlīmes. Vienu iepriecinātais cilvēks paturēs sev, bet otru atdos kādam, kuru iepriecinās viņš pats. Kampaņa Seko Smaidam ir daļa no Biznesa Augstskolas Turība ikgadējas iniciatīvas Turības labie darbi.

Ref:224.000.103.2739

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas