AS Valmieras piens provizoriskais apgrozījums 2010.gadā sasniedz 29.6 miljonus latu, kas ir par 9% vairāk nekā 2009.gadā. Lielākais pārdošanas apjoma kāpums vērojams jogurtu segmentam, kas pieaudzis par 31% attiecībā pret 2009.gadu, biznesa portālu BNN informēja kompānijā.
Jogurta tirgus pieaugums 2010. gadā ir trīs reizes lielāks salīdzinājumā ar kopējo pieaugumu Latvijā. Viens no 2011. gada svarīgākajiem mērķiem ir noturēt izaugsmi jogurtu segmentā, kurā šobrīd uzņēmums ir ceturtais lielākais spēlētājs, aizņemot 7% tirgus daļu.
Pārdošanas apjomu pieaugumu nodrošināja vairāku jaunu produktu līniju ieviešana, tostarp prebiotisks jogurta dzēriens BI’OK, mājas siers, Super līnija (piens, jogurts), Salātu kefīrs, Pikantais kefīrs un ekonomiskā segmenta produktu līnija Labs & Lēts. Kopumā 2010. gadā Valmieras piens veicis investīcijas vairāk nekā pusmiljona latu apmērā, kas novirzītas jaunas iekārtas iegādē, lai sāktu mājas siera ražošanu. Pārējie līdzekļi ieguldīti iekārtu atjaunošanā un modernizācijā, lai veicinātu produktu attīstību.