Pagājušā gada laikā klienti, pērkot autobusu un vilcienu biļetes lietotnē, apbraukuši apkārt zemeslodei 49 reizes, bet automobiļu pavadītais laiks autostāvvietās mērojams 610 gados. Veicot vienu atmaksu lietotnē, Latvijas iedzīvotāji pērn uz vienu darījumu vidēji ietaupījuši piecas minūtes, jo nav tērējuši laiku gaidot biļešu iegādes rindās vai meklējot tuvāko autostāvvietu atmaksas automātu, aprēķinājuši mobilo sīkmaksājumu lietotnes Mobilly pārstāvji.
Pērn Mobilly darījumu apjoms sasniedzis 12,6 miljonus, kas ir par 29% vairāk nekā 2017.gadā. Latvijas iedzīvotāji un viesi arvien biežāk izvēlas izmantot lietotni gan autostāvvietu atmaksai, gan vilciena un autobusa biļešu iegādei.
2018.gadā Mobilly pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 40%, bet to cilvēku skaits, kuri izmanto Mobilly lietotni gan autostāvvietas apmaksai, gan autobusa vai vilciena biļetes iegādei, pieaudzis par 80%. Interesanti, ka autobusu biļešu pircēju skaits pērn teju dubultojies, bet vispopulārākais maršruts vilciena biļešu iegādei lietotnē bijis Ogre–Rīga.
Tāpat interesanti, ka 2018.gadā katrs Mobilly klientu konsultants veltījis vidēji 25 diennaktis, lai palīdzētu klientiem. «Mēs esam lepni par savu darbinieku profesionalitāti un spēju cilvēcīgi uzklausīt katra klienta problēmu. Izmantojot Mobilly pakalpojumus, mūsu klienti ir ietaupījuši 55 gadus jeb visa gada laikā – vairāk nekā 29 miljonus minūšu. Klientu servisa konsultanti tālruņa sarunās ar klientiem pavadījuši kopumā 3 009 stundas,» atzīmē Slaviņš.
Mobilly pakalpojumus izmanto ne tikai privātpersonas, bet arī vairāk nekā 5000 uzņēmumu. Mobilly aplikācija ir visvairāk lietotā mobilo sīkmaksājumu aplikācija Latvijā. Uzņēmums reģistrēts 2003. gadā, un tā pamatkapitāls ir 476 860 eiro.