Viļņas salīdzinājums ar «Eiropas «G» punktu» saņem starptautisku balvu

Seksualitātes tēmas piesātināta Viļņas reklāma, kur tūristi aicināti iepazīt Lietuvas galvaspilsētu kā Eiropas kontekstā noslēpumainu erogēno zonu, ir atzīta par labāko reklāmu Starptautisko Ceļošanas un tūrisma balvu pasniegšanā.

Kā trešdien, 6.novembrī, vēsta Lietuvas sabiedriskais medijs LRT, Viļņas pašvaldības tūrisma un uzņēmējdarbības attīstības aģentūras Go Vilnius direktore Inga Romanovskiene (Inga Romanovskienė) sasniegumu komentējusi šādi.

«Starptautiskā tūrisma tirgvedība ir joma ar ārkārtīgi lielu konkurenci, kur izcelties spēj tikai daži. Lai piesaistītu tūristus, pilsētas pasaulē strādā gadiem un velta tam milzīgus resursus. (..) Būt finiša taisnē vien, blakus ar tādiem starptautiskā tūrisma milžiem kā Lasvegasa, ir milzu sasniegums,» tā Romanovskiene.

Godalgoto reklāmas kampaņu «Viļņa – Eiropas «G» punktu» veidojis Jurģis Ramanausks (Jurgis Ramanauskas), Skaiste Kaurinaite (Skaistė Kaurynaitė) un Ugņus Mikšta (Ugnius Mikšta).

Šī raksta oriģināls lasāms LRT vietnē angļu valodā: https://www.lrt.lt/en/news-in-english/19/1113448/ad-campaign-declaring-vilnius-the-g-spot-of-europe-wins-international-award

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas