Saistībā ar Krievijas agresiju pret Ukrainu amerikāņu e-komercijas lieluzņēmums Google liedzis Krievijas valsts mediju platformām izvietot reklāmas pēc tam, kad līdzīgi rīkojies tā meitasuzņēmums YouTube un sociālie mediji, vēsta raidorganizācija CNN.
«Reaģējot uz karu Ukrainā, mēs apturam Google monetizāciju Krievijas valsts finansētajiem medijiem visās mūsu platformās,» teikts Google paziņojumā svētdien, 27.februārī. «Mēs aktīvi sekojam līdzi jaunumiem un nepieciešamības gadījumā veiksim turpmākus pasākumus.»
Lasiet arī: Ukrainā krituši 70 ukraiņu karavīri Krievijas pierobežas apgabalā; citviet aplenktas pilsētas
Aizvadītajā nedēļas nogalē atsevišķā paziņojumā YouTube pārstāvji norādījuši, ka uz laiku apturēs vairāku Krievijas kanālu, tostarp valsts sponsorētās mediju organizācijas RT, iespējas gūt ieņēmumus no sava satura izvietošanas. Video straumēšanas vietne arī solījusi ievērojami ierobežot ieteikumus lietotājiem skatīties RT YouTube kanālus un pavēstījusi par vairāku simtu YouTube kanālu un vairāku tūkstošu saskaņoti maldinošu video materiālu dzēšanu.
Iepriekš sociālā medija Facebook uzturētājs Meta izsludinājis aizliegumu Krievijas valsts medijiem rādīt reklāmas un pelnīt ar tām pasaulē lielākajā sociālajā medijā. Krievija atbildējusi ar daļēju Facebook piekļuves ierobežošanu tās teritorijā, vēsta CNN.