Tikai katrs desmitais amerikānis lasa ziņas internetā, atrodot tās pēc sociālajos tīklos ievietotajām saitēm, liecina analītiskās kompānijas Pew Research Center pētījuma dati. Tomēr šis rādītājs ir būtiski audzis kopš 2010. gada, analītiķiem sagaidot, ka tas turpinās palielināties.
Viedtālruņu un planšetdatoru īpašnieki daudz aktīvāk izmanto sociālos tīklus nekā ziņu resursus. Vairāk nekā 67% planšetdatoru un viedtālruņu īpašnieku un gandrīz 60% vismaz vienas no šīm mobilajām ierīcēm lietotāju jaunākās ziņas visbiežāk izlasa sociālajā tīklā Facebook.
Facebook lietotāji divreiz biežāk nekā Twitter izmantotāji atver sociālajos tīklos ievietotās saites uz ziņām, ko publicējuši viņu draugi vai ģimenes locekļi. Turpretī mikrobloga lietotāji daudz vairāk uzmanības pievērš ziņu portālu vai žurnālistu personiskajiem kontiem.
Kopumā Facebook dod lielāku ieguldījumu ziņu portālu apmeklējumu statistikai nekā Twitter.
Jaunākie dati liecina, ka visvairāk laika ASV interneta lietotāji pavada Facebook, kam seko Tumblr, Pinterest, MySpace un Google+.
Ref: 102.000.102.1296
FB lietotājus jau nemaz neinteresē ziņas, ko tur lauzīt galvu
Amerikāņiem vispār man liekas neinteresē ziņas.
Šis pētījums attiecas uz ASV un nav aktuāli Latvijai! Latvietis sēž savos draugos.lv un pēta citu bildes! Viņu neinteresē ne Facebook, ne Twitter. Un ziņas arī tikai tik daudz – lai kaut ko rupju uzrakstītu komentāros