«Simpsoni» – veiksmīgākais TV zīmols

Seriāls «Simpsoni» atzīts par veiksmīgāko televīzijas zīmolu industrijas pastāvēšanas vēsturē.

DVD disku, rotaļlietu, T kreklu un citu preču tirdzniecība ar seriāla simboliku tā veidotājiem atnesusi astoņu miljardu dolāru peļņu, raksta britu laikraksts The Guardian, norādot, ka, lai arī seriālu var vērot jau 20 gadus, tā popularitāte gadu no gada turpina pieaugt.

Seriālu kā populārāko zīmolu atzinis 31% no 450 industrijas pārstāvjiem.

Izdevums norāda, ka britu tirgū ieņēmumi, pārdodot preces ar dažādu televīzijas šovu simboliku, sasniedz 100 miljonus sterliņu mārciņu (156 miljonus dolāru) gadā. Savukārt globālajā tirgū ieņēmumi no šādu preču tirdzniecības sasniedz 191 miljardu dolāru.

Pirmo seriāla «Simpsoni» sēriju varēja noskatīties 1989. gada 17 decembrī televīzijas kanālā Fox. Savukārt 1998. gadā žurnāls Time šo seriālu nodēvējis kā labāko 20.gadsimtā. Seriāls ieguvis 24 Emmy balvas.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas